2019. május 09. 03:13 - CsSzBrigi

Robin O'Wrighly: #Wetoo2. - Testcserés számadás

Előolvasó lettem!

A minap a Facebookon görgettem és a Robin és Borka UniverZUGa csoportban egy szavazásra leltem, ahol is ROW előolvasókat keresett a hamarosan megjelenő könyvéhez. Kapva kaptam az alkalmon, hogy részese lehessek én is, az írónőtől ugyanis még nem volt alkalmam semmit sem olvasni, a #Wetoo2. borítója viszont már jött velem szembe - és nagyon megfogott magának. Hát így került az e-könyv változat a kezeim közé...

row_wetoo2.jpg

Fülszöveg

„A ​nevem Sarah Z. Montgomery. Hivatásos médium vagyok, a munkaköröm spirituális testszállító. Hova visz ez a küldetés? Mit tanít a szabad akarat? Biztos, hogy elveheted azt, ami a másé, csak mert épp nem nála van? Hol van a határ? Akarod tudni?”

Sarah saját erkölcsi állapota és a házassága is komoly veszélybe kerül egy félresikerült küldetésben. De ez már nem csak róla szól: Richard, a férje nem akar mást, mint visszakapni a lélekben elvesztett feleségét, és ezért képes a legborzasztóbb döntést is meghozni. A következményekkel persze nem számol… Véronique rosszkor van rossz helyen, vagy éppen nincs, és bár nem áldozattípus, mégis nagy bajba kerül. A vőlegénye, Fréderic pedig komoly harccal kénytelen szembenézni, ha nem akarja elveszíteni a szerelmét. És egyáltalán nem tudni, mi lesz a többiek sorsa, akiket még magával ránt az általuk nem irányítható szerencsétlenségek sorozata…

A #Wetoo2 – Testcserés számadás első fele a #Wetoo – Kettős kereszt című részben már olvasható volt, de most kitárul előttünk a folytatás is. Ez a kegyetlenül szókimondó, bizarrul részletes, erotikával teli, tabudöntögető történet mindannyiunké. Akár keresztülmentünk a családon belüli vagy bármilyen nemi erőszaktól a totális lelki és testi sérülésig, akár nem.

"Ez a könyv ilyen. Ha nem múltál el 18 éves, ne olvasd el! Add oda a szüleidnek, okuljanak belőle ők! Ez a regény egy kölyköt sem tesz felnőttebbé, sem vagányabbá, csak sérültebbé. Ne kíváncsiskodj, mert a lelkedbe kerülhet! Ez nem javaslat, én szóltam!"

Kicsit aggódtam, mikor belekezdtem, mert az első részhez eddig még sajnos nem volt szerencsém - de persze ezen hiányosságom igyekszem mielőbb pótolni -, viszont tudomásomra jutott, hogy külön regényként is lehet olvasni, innentől kezdve pedig már nem volt bennem a félsz, hogy nem fogok érteni belőle semmit.

A spirituális dolgok mindig is vonzottak, az ezotéria, a médiumok, a természetfeletti; így könnyen bele tudtam élni magam a történetbe, nem kellet a komfortzónámból kilépnem.

Sarah karakterét összességében megkedveltem, főleg a történet vége felé haladva, amikor is végre igazán megjelent a szívós, az életemet-a-családomért énje. Szó se róla, végig egy erős, kemény csajnak tartottam, de a Richarddal való nagy vita után kissé kiakasztott az állandó "...hogy tehette ezt és milyen jogon..." belső monológja, mert hát ő is ugyanezt tette, akár ilyen, akár olyan okokból - de nem spoilerezem el, olvassátok el a könyvet!

Richard a szívem csücske volt végig a határtalan szerelmével és odaadásával. Remek férfinak, férjnek és apának tartom. Nagyon sajnáltam a "háború kitörése" után, és olyan szinten szorítottam neki, ahogy az elmúlt időszakban egyetlen másik könyves pasinak sem.

Véronique és Fréderic karakterét szintén telitalálatnak éreztem, Fred határtalan szerelmével és Véron "különlegességével". Nagyon jól voltak összerakva és nagyon megkedveltem őket a mindent kibíró és mindent túlélő szerelmük miatt, szívesen olvastam volna még róluk...

A két "cukorhercegnő" vallomása a végén kisebb sokként ért, nagyon kíváncsi lennék egy az ő további sorsukat bemutató történetre. Tetszett, hogy ikrek lévén annyira különböztek, amennyire hasonlítottak is egymásra, illetve, ahogy kiegészítették egymást.

A könyvet kb. 10 óra leforgása alatt el is olvastam, annyira beszippantott az, ahogy és amit Robin a papírra (esetemben képernyőre) vetett. A karakterek nagyon jól felépítettek, ahogy az egész történet is úgy, ahogy van. Tetszett szereplőink gondolatmenete, ahogy egyik helyzetet oldották meg a másik után, hogy akármennyire is nem hétköznapiak, mégis könnyű volt velük azonosulnom.

A közeljövőben - remélhetőleg a pénztárcám beleegyezésével -, a #Wetoo mindkét részére igényt tartok papírformátumban - lehetőleg az írónő aláírásával kiegészülve, mert hát úgy lenne az a számomra az igazi -, mert biztos vagyok benne, hogy ha az agyam kikapcsolására valamikor is szükségem lesz, az Ő írásai ebben nagy segítségemre lesznek! És ezeknek a gyönyörűségeknek bizony a polcomon a helye - hiába, nálam a papírformátumú könyv a No.1!

A borító: 5/5
A könyv: 5/5
Összességében: 5/5 - kedvenc!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brigi-gondolatai.blog.hu/api/trackback/id/tr6614815722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása